Reklama
 
Blog | Kateřina Pospíšilová

5 TIPŮ, JAK VYBRAT DIGITÁLNÍ MARKETINGOVOU AGENTURU

A PROČ BYSTE SI MĚLI PRO VAŠI ZNAČKU NĚJAKOU VYBRAT:

Když začali podnikatelé poprvé experimentovat s marketingem na sociálních sítích, vypadalo to povrchně a zaujalo to publikum složené převážně z inovátorů. Nyní je zde rok 2016 a sociální sítě využívá dennodenně více než 2.2 miliard lidí, což z nich dělá marketingový kanál s největším potenciálem.

Přesto je značná část tohoto potenciálu stále nevyužitá. Sdílení obsahu se neustále mění, publikum se rozděluje do různých skupin, jeho pozornost je přetížena a snížena. Marketéři jen tak tak drží krok s neustálou inovací a novými platformami, aby přinesli ke stolu něco nového a aby vytěžili co nejvíce z toho, co je ještě stále obrovskou příležitostí.

social-media-marketing-google-trends-simplymeasured

Svět interiérového designu, na který se u nás ve firmě specializujeme, není žádnou výjimkou. Má svůj podíl inovátorů a znalých uživatelů sociálních médií, jejichž týmy digitálního marketingu neustále hledají nové metody a strategie pro další zlepšení svých značek a zvýšení příjmů. Mnoho dalších ale toto důležité rozhodnutí ještě čeká, protože buďto nevěří prodejní síle digitálního marketingu, nebo, ještě hůř, jsou nerozhodnuti a nejistí ohledně jeho užitku.

Chtěli bychom podotknout, že nejistota a špatné zkušenosti by nikdy neměly být odrazující pro rozvoj podnikání – koneckonců, my všichni v současnosti sociální sítě používáme. Co je však nejdůležitější, sociální média mají svou unikátní schopnost ovlivnit jakoukoliv fázi cesty kupujícího – samozřejmě záleží na tom, jak je maximálně využitelná.

digital-marketing-budget-stats-coshamie-1024x576

Co tedy interiérová značka od digitální marketingové agentury skutečně potřebuje? Designérské společnosti se obracejí na specifickou skupinu potenciálních nakupujících, které není jednoduché oslovit a udržet si je pomocí obvyklých metod. Dobře promyšlená strategie je tedy pro přilákání cenného segmentu klíčová.

Struktura, přehlednost a inteligentní obsah od fajnšmekrů jak z odvětví designu, tak i digitálního marketingu, je v současnosti klíčová. Je to specifická práce a je potřebné, aby byla udělána specifickým typem digitálního marketéra.

Digital-Marketing-Strategy-Knowledge-1024x282

1. Strategie a Znalosti: Najměte si digitální marketingovou agenturu pro její odbornost a schopnost navigovat vás a asistovat vám při řízení digitální verze vaší společnosti. Je nanejvýš důležité, aby dotyční lidé byli obeznámeni s nejnovějšími nástroji a technikami, které jsou v současnosti na trhu.

Je stejně důležité, aby prokázali důkladné znalosti a pochopení základů, jako je marketing sociálních médií, e-mailový marketing, management online reputace a podobně.

Digital-Marketing-Relevance-1024x279

2. Zkušenosti a Relevantnost: Předchozí zkušenosti a relevantnost jsou  pro vaše konkrétní odvětví důležité. Je klíčové, abyste prozkoumali zkušenosti lidí, které se chystáte pověřit správou účtu vaší značky, takže musíte provést nějaký ten počáteční výzkum. Projděte si jejich portfolio, případové studie a podívejte se také na profily předešlých klientů.

Některé agentury se budou chvástat mnohaletými zkušenostmi v oboru, ale není to relevantní, pokud nevyhovují vašim specifickým požadavkům. Mohou být dobré v prodávání aut, nebo módních doplňků, ale pomohou vám prodávat vaše interiérové produkty? Aby mohla agentura, kterou si vyberete vytvořit digitální marketingovou strategii, která vyhoví požadavkům vašeho podnikání, musí dobře rozumět vašemu byznysu, pověsti vaší značky a vaší cílové skupině.

Digital-Marketing-Analytics-Reporting-1024x278

3. Analýzy a Zprávy: Je bezpodmínečně nutné, aby vám vaše digitální marketingová agentura byla schopna poskytnout relevantní a osobité zprávy založené na specifických klíčových ukazovatelích výkonnosti (angl. KPI – key performance indicators). Tyhle zprávy vám pomohou udržet si přehled o práci, kterou agentura dělá ve vašem zastoupení v online prostředí.

Digital-Marketing-References-Recommendations-1024x279

4. Reference a Doporučení: Standardní parametry, reference a doporučení jsou při výběru dobré digitální marketingové agentury klíčové. V současnosti je vcelku snadné posoudit reputaci agentury tak, že si prohlédnete její hodnocení a recenze na Google, sociálních médiích a ostatních vyhledávačích. To je ale jen základ.

Digital-Marketing-Expense-1024x277

5. Výdaje: . V procesu výběru správné digitální marketingové agentury je důležitým aspektem rozpočet. Zatímco agentury vám prezentují své příslušné nabídky, měly by také zdůvodnit svou cenu a to, jak mohou hrát významnou roli pro vaši značku výměnou za peníze, které jim budete platit. Jak bylo řečeno, výběr nejlevnější agentury není obvykle nejlepším rozhodnutím a nikdy byste neměli šetřit na kvalitě jen proto, abyste ušetřili pár korun. Digitální marketing představuje značné náklady a zabírá zdravou část marketingového rozpočtu společnosti, pokud je cílem dokonalost. Stále ovšem můžete hodnotit a najít vhodnou rovnováhu mezi ‚směšně levnou‘ a ‚luxusní‘ nabídkou.

Test-digital-marketing-agency-1024x278

 

Pokud tedy chcete oslovit skupinu potenciálních zákazníků, kteří jsou neustále na svých chytrých telefonech a laptopech, pak byste rozhodně neměli brát hledání digitální marketingové agentury na lehkou váhu.

Zdroj: http://coshamie.com/

Reklama